Warning: unlink(/home/mointa/domains/motospinta.lt/public_html/storage/cache/cache.catalog.language.1732183924): No such file or directory in /home/mointa/domains/motospinta.lt/public_html/system/library/cache/file.php on line 68 Į ką reikia atkreipti dėmesį ir ką būtina patikrinti perkant naudota motociklą?
+37062301131

Į ką reikia atkreipti dėmesį ir ką būtina patikrinti perkant naudota motociklą?

Mar 18, 2022
media
/ 1

PAŽINK MOTOCIKLĄ

Vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos reikia padaryti prieš važiuojant apžiūrėti bet kurio naudoto motociklo, yra pirmiausia žinoti viską apie modelį; nuodugniai žinodami, kokios dalys turi būti standartiškai ir kaip jos turėtų atrodyti, greitai pastebėsite bet ką ne vietoje. Pažink motociklą. 

SKAMBINKITE IŠ ANKSTO

Paskambinę pardavėjui ir paklausdami, ar jis turi visus dokumentus, kiek laiko turi motociklą, kodėl jį parduodą ir ar yra kokių nors problemų, pvz., sugadinimo ar gedimų, apie kuriuos, jų nuomonę, turėtumėte žinoti. Jei vis tiek norite jį apžiūrėti, paprašykite, kad jis neveiktų bent porą valandų prieš išvykdamas, kad galėtumėte jį užvesti šaltą. Atvažiavus pirkti motociklo, reikia patikrinti, ar variklis yra šaltas. Jeigu šiltas, reikia klausti, kodėl taip yra yra, nes galbūt šaltas variklis neužsiveda ar yra kitos problemos, kurias norima paslėpti.


PASIIMK ŽIBINTUVĖLĮ

Visada turėtumėte apžiūrėti naudotą motociklą dienos šviesoje. Bet kokiu atveju pasiimkite nedidelį žibintuvėlį, kad galėtumėte pažvelgti į užkampius ir įdubimus, jau nekalbam apie lengviau patikrinti rėmą ir variklio numerius. PASIIMK ŽIBINTUVĖLĮ


Visada patikrinkite dokumentus

 Labai svarbu patikrinti ir dokumentus – ar jie tvarkingi, ar motociklas dar nėra registruotas Lietuvoje. „Ypač svarbu patikrinti motociklo rėmo numerį – ar skaičiai ir raidės sutampa su tomis, kurios nurodytos dokumentuose. Rėmo numeris turi būti ant matinio, šiurkštaus paviršiaus, jis jokiu būdu negali būti šlifuotas“.


Skirkite sau laiko 


Neleiskite pardavėjui jūsų skubinti. Iš nusipirktų motociklų dažniausiai praleidome po gerą valandą ar dvi – iš dalies dėl to, kad norėjom viską patikrinti, bet ir dėl to, kad galiausiai užmezgame ryšį su pardavėju. Jei pardavėjas jums praneša, kad kitas pirkėjas yra pakeliui, neskubėkite apsispręsti. Jei abejojate, pasitraukite ir pamirškite. Bus dar vienas variantas.


Susipažinkite su pardavėju

 Būkite draugiški ir bendraujantys – jei pasikalbėsite, sužinosite daugiau apie tai, kokie jie yra ir kaip jie prižiūri savo motociklus.

 


Pasižiūrėkite kokia motociklo rida


Atvažiavus apžiūrėti naudoto motociklo reikia patikrinti jo ridą. Iš motociklo ridos galima spręsti, kiek laiko ir kaip buvo važiuota transporto priemone. „Taigi, pasitikrinus ridą jau galime daugiau spręsti apie motociklo būklę, užduoti klausimų pardavėjui, apžiūrėti tam tikrus mazgus, mechanizmus ar detales.

 Užvedimo raktą – ar jis originalus


Patikrinti, ar raktas tinka kuro bakui užrakinti, ar tinka sėdynei atidaryti.

 Plastmasės


Plastikai turi būti apžiūrėti iš vidinės ir išorinės pusės. Atkreipiame dėmėsi, kad plastikai nebūtų lituoti, suskylę ar dar kokiu defektu.


Kaip patikrinti variklį?


      Apžiūrint motociklą svarbu apžiūrėti ir patį variklį – ar variklio tarpinės nekeistos, ar  nesimato per daug išlindusio hermetiko. Patikrinti tepalo lygį, koks tepalo skaidrumas. Ieškokite bet kokių alyvos nutekėjimo požymių.

 


Amortizacija

      „Reikėtų išbandyti, kaip veikia amortizacija, dirba šakės. Galinis amortizatorius turi būti nei per laisvas, nei per kietas – atsisėdus ir pasiūbavus motociklą, jis turi auštyn žemyn judėti standžiai ir iš karto grįžti į pradinę padėtį. Paspaudus priekinius stabdžius suspaudžiame šakes žemyn. Pasižiūrime ar nėra alyvos ant plunksnų. Plunksnos turėtų būti lygios, jokių bangelių, jokių įbrėžimų. Jei ant darbinio paviršiaus yra įbrėžimai, jie gali sugadinti šakių riebokšlius, tuomet pradės sunktis tepalas, kuris bėgs ant stabdžių diskų.

 Radiatorius

Jeigu radiatorius buvo sugadintas ir jis taisytas, gali matytis įlenkimai, klijavimo, virinimo žymės. 

 Sankaba

      Jeigu variklis šaltas, leidžiama jam padirbti iki darbinės temperatūros, pageidautina iki  40-60 laipsnių. Tuomet galima bandyti važiuoti. „Važiavimo metu reikia tikrinti pavaras, kaip jos junginėjasi. Į pirmą, iš pirmo į antrą, iš antro į trečią. Jos turi jungtis sklandžiai, be jokių garsų. Pabandykite junginėti įvairiai ir su sankaba, ir be sankabos.

 Padangos

Padangos turi būti tolygiai nusidėvėjusios, nepažeistos ar netaisytos, ir sumažinkite kainą, jei jas reikia pakeisti.

Bandomasis važiavimas

      Jei sumontuota ABS, įsitikinkite, kad pradėjus važiuoti lemputė užgęsta, tada perjunkite pavaras ir įsitikinkite, kad motociklas važiuoja tiesiai ir teisingai. 

Komentarai: 0

Komentarų nėra

Palikti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Būtini užpildyti laukai pažymėti.*

    Į viršų