+37062301131

Kaip išsirinkti pirmąjį motociklą?

Mar 22, 2022
media
/ 1

Daugelis žmonių pirmąjį motociklą perka dėl staigaus susižavėjimo arba dėl to, kad visi važiuojantis draugai turėjo tam tikros rūšies ar prekės ženklo motociklus. Žinoma, yra geresnis būdas - būtų informuotam apie jūsų galimybes ir pasirikti pirmąjį jums tinkantį motociklą.

 

Padalinkime jį į tris dalis: nuo ko pradėti, kaip susiaurinti sąrašą, ir nauja motociklą, palyginti su naudotu.

Ar norite išmokti važiuoti motociklu, kad prisijungtumėte prie minios ar pabėgtumėte nuo jos? Nuo to, kaip norite važiuoti, priklauso, koks turėtų būti jūsų pirmasis motociklas.

Pirmas klausimas, kurį reikia užduoti

Geros ir blogos naujienos yra tai, kad visi, kuriuos pažįstate ar sutiksite, kurie jau važiuoja, mielai jums duos „patarimų“. Jūsų draugas jums sako: „Visi žurnalai sako, kad mano BMW R 1200 GS yra geriausias motociklas“. „Ducati“, – pataria kitas, o trečias sako: „Tas itališkas daiktas yra per brangus. Jums reikia „Suzuki“.

Matote, mes mėgstame savo motociklus ir pernelyg dažnai patyrę motociklininkai skubame pasakyti, kas mums patinka, užuot supratę jūsų, kaip naujo motociklininko, poreikius ir galvodami apie tai, kas jums geriausia. Jei paklaustumėte patyrusio motociklininko, ką turėtumėte nusipirkti savo pirmajam motociklui, štai ką turėtumėte išgirsti mainais: „Ką norite su juo daryti?

 

Nuo to, kaip važinėsite, priklauso, kokį motociklą turėtumėte įsigyti. Taigi, pirmas ir svarbiausias žingsnis yra savęs paklausimas: „Kokiu važinėjimu aš noriu užsiimti“. Taip pat tikriausiai suklysite bent šiek tiek. Kodėl aš tai sakau? Nes būdamas ne motociklininkas, turėdamas tik teorinį ir galbūt romantizuotą važiavimo vaizdą, gali pagalvoti, kad nori solo, Enduro kempingo kelionę, tačiau po metų važiavimo gali atrodyti, kad tau labiau patinka trumpi pasivažinėjimai su draugais, vietoj to. Arba atvirkščiai.

Susiaurinkite sąrašą

Puikus metas būti motociklininku, nes gamintojai gamina daugybę įvairių modelių, tinkančių bet kokiam važiavimui. Taip pat puikus metas būti pradedančiajam motociklininkui, nes gamintojai taip pat suprato, kad norint pritraukti naujų klientų, reikia pasiūlyti pigesnius ir patogesnius motociklus.

 

Platus motociklų asortimentas gali suklaidinti pradedant. Tačiau pirmas žingsnis yra atpažinti atributus, dėl kurių motociklas apskritai yra tinkamas naujam motociklininkui: lengvas; maža galia; valdymo savybės.

 

Nors kategorijų ribos kinta, čia yra pagrindinės motociklų rūšys ir jų teigiami bei neigiami aspektai naujiems vairuotojams


                                                                                                                                

Motoroleriai: Šiandien motoroleriai svyruoja nuo 50 cc, kurių greitis vos pasiekia 45 km per valandą, iki 650 cc. Kuriais galima važiuoti dideliais atstumais. Dvi motorolerių charakteristikos yra laipsniškas dizainas ir bepakopė transmisija (CVT), o tai reiškia, kad nėra sankabos ar pavarų perjungimo.

Gerai: motoroleriai pagaminti taip, kad jais būtų lengva važiuoti; nereikia mokytis sankabos, nereikia perjungti pavarų; mažai priežiūros; mažos eksploatacijos išlaidos; dažnai turi patogumo funkcijų, pvz., vietos saugykloje, kad būtų patogios atliekant reikalus ar keliaujant į darbą ir atgal.

Blogai: mažiausi motoroleriai negali dalyvauti  greitkelių ir autostrados eisme; maži kai kurių motorolerių ratai suteikia mažiau stabilumo.



                                                                                                         

Enduro motociklai: skirti keliams ir bekelei, o pagrindinis skirtumas yra tas, kad  turistiniai motociklai yra didesni ir tinka ilgesnėms kelionėms.

Gerai: Patogus, natūrali ergonomika; mažesnės dvipusės sporto šakos paprastai būna lengvos ir vargu ar patiria brangių nuostolių apvirtus.

Blogai: Aukštos sėdynės; enduro motociklai yra sunkūs 


     


  

                                                                                                                    

Street motociklai

Gerai: patogi važiavimo padėtis; dažnai sportiškos, bet paprastai ne tokios galingos kaip Sport motociklai; mažiau plastiko, kuris gali būti pažeistas apvirtus; mažesnės draudimo išlaidos.

Blogai: kai kurie modeliai gali būti tokie pat galingi kaip Sport motociklai, su kuriais jie yra susiję; jokios apsaugos nuo vėjo ar blogų oro sąlygų, nebent ją pridėsite.

Jei norite: „Honda CB500“ linija yra puikus pavyzdys, kaip gamintojai bando pasiūlyti motociklus, kurie būtų ir galingi, ir nepriekaištingi mažiau patyrusiems vairuotojams.                                                     




                                                                                                                                                  

Sport motociklai: lenktynių kopijos, sukurtos greičiui ir valdymui.

Gerai: dauguma jų yra lengvi.

Blogai: didelė galia iš 600 cc ir 1 000 cc modelių; aukšto; aukštos sėdynės; į lenktynes ​​orientuota ergonomika; brangūs gaubtai, lengvai pažeidžiami apvirtus.                                                    



                                                                                                                                                                                                                                                                           

Čioperis: tradicinė ilga, žema išvaizda, kurią įkūnija Harley-Davidson ir nukopijavo kiti. Sukurtas ramiems pasivažinėjimams.

Naudinga naujiems motociklininkams: mažas sėdynės aukštis leidžia kojas ant žemės; varikliai sureguliuoti mažo greičio sukimo momentui, todėl čioperiu lengviau važiuoti; mažai kėbulo, kad būtų galima pažeisti apvirtus.

Nelabai tinka naujiems motociklininkams: kai kurie turi ekstremalesnę ergonomiką, todėl valdymas tampa nepatogus.


Naujas ar naudotas

Grįžtant į pradžią, jei esate tas žmogus, kuris staiga pamilo tam tikrą motociklą ir galite tvirtinti, kad jokia kita mašina to nepakeis. Galbūt esate pasiryžęs išeiti ir nusipirkti tą visiškai naują gražų motociklą. Mano vienas patarimas: nedaryk to.

 

Ką? Kodėl? Ne todėl, kad esu čia tam, kad numalšinčiau jūsų entuziazmą ar sutraiškyčiau jūsų svajones. Yra trys svarios priežastys, kodėl jūsų pirmasis motociklas turėtų būti nebrangus naudotas motociklas atitinkantis pirmiau išvardytus tinkamumo naujokams kriterijus.

 

Pirma, atsiminkite, kaip sakiau, kad pirmiausia turite paklausti savęs, ką norite daryti su motociklu? Ir pamenate, kaip sakiau, kad tikriausiai gausite bent iš dalies neteisingą atsakymą? Tai, kas, jūsų manymu, yra jūsų svajonių motociklas, po metų važiavimo gali būti visai ne jūsų svajonių motociklas. Įsigydami brangų naują motociklą ir vėliau jį parduodami, kad nusipirktumėte tą, kurio tikrai norite, nusidėvėjimas bus didesnis.

 

Antra, labai tikėtina, kad tą motociklą numesite mokymosi proceso metu. Jei tai jūsų gražus naujas svajonių motociklas, būsite labiau liūdni, nei jei tai pigus, naudotas motociklas.

 

Trečia, visada yra tikimybė, kad nuspręsite, kad šis motociklų reikalas ne jums, ir tokiu atveju džiaugsitės, kad neišleidote tam daug pinigų. Ir jei sužinosite, kad mėgstate važinėti motociklu, jūsų pirmasis motociklas nebus vienintelis, kurį kada nors nusipirksite. Tiesą sakant, jei užsikabinsite kaip mes, norėsite nusipirkti įvairiausių motociklų ir patirti įvairių važiavimo rūšių.

 

Daugelis iš mūsų, kelis kartus važiavę aplink kvartalą, mano, kad geriausias planas yra nusipirkti naudotą motociklą, važinėtis juo metus, išsiaiškinti, kur iš tikrųjų slypi jūsų pomėgiai važinėti motociklu, tobulinti vairavimo įgūdžius toliau mokantis ir tada nusipirkti motociklą. Motociklas, geriausiai atitinkantis jūsų poreikius. Tada parduokite tą naudotą motociklą kitam naujam motociklininkui, tikriausiai už tiek, kiek už jį sumokėjote.

 


 

 





 








Susiję straipsniai
Susiję produktai
Komentarai: 0

Komentarų nėra

Palikti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Būtini užpildyti laukai pažymėti.*

    Į viršų